my n0te


salji

sayang

sayang

Saturday 7 January 2012

s0mething ab0ut me !

Hmm...tahun 2012 ni macam mane yg k0rang tahu aku akn menduduki exam yg paling bermakne unt0k aku n family aku (SPM)...Wahhh mencabar rase nye kan...pehh nerv0us weyy...mak n abah aku suruh pegi tuisyen tapi aku x nk laaa c0z tak0t kat tempat tuisyen tu cikgu2 nye ajar cari laen pulak lagi laa aku c0nfuse...hmm tips aku sekarang dah nak exam tahun ni aku kene study lebih mase...aku kene serious dah tak b0ley maen2 n giler2 lagi...hmm cedih nye...aku bukan student t0pten hmm aku biase2 je laaa wey...aku h0pe sangat aku lulus semua mate pelajaran,tapi yg lagi aku risau math aku makin lame makin mer0s0t..hmmm naek pecah kepale aku pikir.. ape2 p0n aku tak b0leh putus ase aku kene kuat kan semangat demi SPM tahun ni...kawan2 d0akan kejayaan aku ye..insyaallah aku d0akan kejayaan kite bersame...

No comments:

Post a Comment