my n0te


salji

sayang

sayang

Sunday 5 February 2012

SAHABAT !

Assalammualaikum . .
hell0 u all . .
haa mesti u all tetanye-tanye kan nape title aku SAHABAT ?
ni nak cite ni kan . .aku ade sahabat aku kenal dia dari f0rm 2 sampai sekarang dah f0rm 5 dah p0n lame kan u all. . ? aku memang rapat gile dgn dia ni . .tapi sekarang kami dah tak macam dulu lagi laa c0z semua nye dah berubah u all. . sedih gile aku . .adakah semua ni datang nye dari silap aku sendiri ?aku sendiri tak tahu WHY?kenape dia buat aku macam ni erk ?sampai hati kau kan kawan. . .hari tu aku tanye kau el0k-el0k je tapi kau balas balik pertanyaan aku tu dengan cari kasar. . kecewe gile aku time tu . .rase nak nangis tapi aku c00l je time tu lagi p0n kat sek0lah kan. . balik rumah aku teringat balik tragedi tu aku nangis wahai sahabat. . aku cikit tak ade dendam p0n dengan aku kawan caye laa . . maaf kan aku sebab sekarang nak jauh kan diri dari kau c0z aku tak nak lagi hati aku kecewe and sakit. . maaf aku ye sahabat . . tapi kite tetap sahabat dunia akhirat . . .
                                 WASSALAM

No comments:

Post a Comment