my n0te


salji

sayang

sayang

Saturday 30 June 2012

sekian lame aku pergi =p

hell000 , hye , assalammualaikum semue. . .
ermm aper mcm sihat ker ? ?
s0ry2 lame kan aku pergi selame ni , tak ade laa pergi mane p0n juz dh lame tak dapat nak update bl0g aku ni  . hehehehe
haaa ??? ape ??? u all rindu dgn st0ry2 aku . . . .??
ermm yer ker??? u all buat lawak erk ???
tipu lah , hahaha. . . .
0key2 aku nk update ni . . .
ermmm u all nk dengar tak st0ry aku ni ??
gempak tahu !!! kahkahkah tak ade gempak mane p0n , . . .

0key2 mulai hari ni , saat ni , aku akan mule dgn hid0p baru aku ,
aku akan pasti kan yg 0rang tak akan pijak-pijak lagi kepale aku cuk0p laa selame ni hid0p aku pen0h dgn sensare. .
aku akan cube ter0s hid0p tanpe die disisi aku ,
cuk0p la selame ni aku mcm 0rang ****
aku bukan mara tapi aku dh tak sangg0p nk ter0s menitis kan air mate ,
plizz . . . m0h0n sangat-sangat jgn bagi aku sedih lagi. .  ,
aku tensi0n sangat nk harungi semue ni s0rang-s0rang. . .
aku harap sangat semue penderitaan aku ni akn berakhir. . .


u all d0a kan supaye lepas ni hid0p akan kembile ceria ,
m0h0n yer ,
aku dh tak larat laa. .
ermm
*m00d sedih lagi bengang. . . 

No comments:

Post a Comment