my n0te


salji

sayang

sayang

Sunday 1 April 2012

MENGHILANG

Assalammualaikum
hye u all. . . .
ape kabar ? sihat ker ?
ermmm. . .aku alhamdulillah sihat. . .
Ya Allah  lame rase nyer aku menghilangkan diri , kan u all . . ?huhuhu
s0rry sangat-sangat u all aku bzy sangat sampai tak sempat nak update. .
ehem-ehem nk SPM kan tah0n ni. .
hahaha
Ha u all nk tahu tak banyak st0ry aku nk share ni , yang semesti nyer ade suke , duke . . ^-^
baru-baru ni adk aku Hakimi sakit ter0k jugak laa muntah-muntah , demam and cirit-beret. .c0z kene "keracunan makanan" kat Perak . .tu laa die melantak banyak sangat kan dah kene . . huhu  ermm 3 hari die kene tahan kat Wad , . .mak and abah aku laa yang kene teman  kan die kat sane. . s0 secare tak langs0ng aku kene laa dud0k rumah s0rang-s0rang , tid0 s0rang-s0rang , makan s0rang-s0rang ,
pehhhh memang menak0tkan tak penah seum0 hid0p aku dud0k rumah s0rang-s0rang ni first time .
tapi alhamdulilllah aku dapat atasi sikap penak0t aku tu ,ni bemakne aku "i very brave pers0n"hahaha
wahhh bangge nyer aku dapat pujian dari parents aku ,kakak aku ,sedare-mare aku and jiran-jiran aku. . .
beszzzz nyer. . .


Ermmm. . .1 lagi st0ry ni aku GRIEV0US (MENYEDIHKAN) . . . Haaaa pasal ape ?
0key-0key aku st0ry erkk. . .entah laa kenape sekarang aku mule nampak changes (perubahan) die (Ehem-ehem) u all sendiri tahu kan ehem-ehem tu sape. . .aku tak tahu laa WHY ? maybe die dah perlu kan aku lagi k0t. . aku fine aku faham sayang. . .
ermm tapi tak ape adat laa manusia kan . . .aku faham semue tu. . .
Alhamdulillah c0z aku dapat bersame dengan die dekat 5 tah0n , banyak pasal die aku tahu. . .even th0ugh 5 tah0n jer perkenalan kami aku stay l0ve him f0rever and ever sayang. . .
aku tahu tah0n ni last unt0k kite same 1 sek0lah kan . . tapi kenape tah0n last ni banyak sangat dugaan unt0k aku. .
Ya Allah. . .
kenape laa 0rang  suke merampas kebahagiaan aku ?
WHY ?
ermmm aku tahu Allah sentiase menguji aku tu bemakne Allah sayangkan aku kan u all ?
aku akan terime dengan redha ape p0n terjadi. . . .
                                                     WASSALAM

No comments:

Post a Comment