my n0te


salji

sayang

sayang

Monday 6 February 2012

Dear Aidil=)

                                                              Assalammualaikum . . .
hye u all . .haa jawab salam tu jangan tak jawab nanti mak saye marah. . cek,cek,cek aku ni ade-ade je kan . .huhuhu . .HAAA  KENAPE TITLE AKU KALI NI DEAR AIDIL ? SAPE AIDIL TU ? YANG GAMBAR KAT ATAS TU KE ?  BF KE ? Haa u all nak tahu ke sape Aidil tu ?0key-0key aku bagi tahu laa ye. .Ye-ye gambar kat atas tu laa Aidil. . .HAA APE ? HENSEM ? Amb0i-amboi u all ni 0ver pulak ye. . hehehe tak ape. . .(dia memang hensem p0n bukan hensem je tapi Baik tau), dia ni u all. . siapekah gerangan yang dapat dia erk betuah bet0i laa kan . . .HAA SIAPE LAGI KALAU BUKAN AKU ?Ishishish u all ade-ade je erk. . hmm kalau bet0i p0n ape salah nye kan ?ehh2 telebih 0ver pulak aku ni kan u all ? u all ni nak cite ni kan aku sebenar nye memang tengah ehem-ehem p0n dengan dia . . hehehe. . dah lame dah dekat 5 tah0n tau. . dah macam-macam kenangan kami besame. .(suke@duke) hmm u all nak tahu s0mething tak aku sayang kat dia F0REVER & M0RE THAN ANYTHING  tau. .harap-harap bekekalan laa kan. . AMIN. . u all jangan lupe d0a kan kebahagiaan aku dengan (Aidil). . .hmm tapi kan u all 0ne day ni aku bet0i-bet0i dah tak larat nak tanggung semua cite-cite dia yang 0rang lemparkan kat aku. . Ishhh penat nye. . .aku dah laa tak kuat nak tanggung semua ni , saat-saat macam ni laa aku tak sanggup nak tanggung u all. . c0z aku lemah. . tapi dia semangat aku unt0k hadapi semua ni. . Tq Sayang Ku sebab kau memahami ku. . aku janji aku tak akan tinggal kan kau. . .time aku mesej kau semate-mate nak ckp pasal tu,kau macam marah kan kat aku. . s0rry sangat-sangat sayang bukan niat aku nak luke kan hati kau. . c0z aku kesian kat d0rang yang sy0k kat kau tu. . .tapi alhamdulillah kite kekal sampai sekarang. .aku tak0t gile bile bace mesej kau yang kau cakap macam ni (kalau dah tak suke tak ape laa,saye paham n take care) aku bace mesej tu air mate aku ter0s mengalir sayang. . sedih nye time tu. . n0w kite still lagi kan sayang. . Alhamdulillah. . .
                                                                          SeKiaN

No comments:

Post a Comment